Fredag

Vit Fredag!

Jovisst, forfarande i Värmland och har för ovanlighetens skull en nykter fredag. Det får mig att fundera på vad det var man egentligen gjorde när man var liten och hade nyktra helger hela tiden. Kan inte komma på något sådär konkret förutom att man hängde framför teven med familj och vänner.

Idag var jag i stan och fikade med Therese. Enormt trevligt att träffa henne igen! Sen drog vi runt och skulle få utlopp för vår shoppingådra och det slutade med att jag köpte mig en svart skjorta bara för att befästa min popiga själ ytterligare. Karlstad har fått en mer levande själ känns det som, när jag gick där bland gatorna. Mer folk, mer stress, mer liv. Det får mig bara att vilja stanna här längre. Enorm skillnad jämfört med Falun.

Kvällen spenderades med att kolla på syrran när hon spelade innebandy och min längtan efter lagsport är påtaglig.

Har skickat in kompletteringen till Satan också och jag hoppas att det duger åt den kräsne Belsabub.

Dagens Låtar:
Pink - "vad den nu heter som går jämt på radion"
David and the Citizens - A heart and a Hand ...


Världens bästa serie kan mycket väl vara Queer as Folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback