Onsdag

Värmland!

Jag är inte längre kvar i supermetropolen Falun, jag har dragit mig hemmåt till sydligare breddgrader och njuter av att befinna mig i Karlstad! åh, kära stad, vad jag har saknar dig. jag åkte i söndags, efter min 21årsfest, kl.12. bakfull som fan och hungrig som en björn i ide. Donken och bussen och fyra timmars plåga hem. Mamma möter upp mig vid bussen och ger mig nyheten att vi ska till Lusten och käka. Jag ser ett ljus tändas i bakfylledimman. Jag valde att visa min ny tatuering för mamma och pappa. Döm av min förvåning när dom inte reagerade alls utan bara tyckte; "jaha, det det var ju faktiskt rätt snygg" och "vi bestämmer inte över din kropp". Lovely! Nu jävla i satan ska jag tatuera mig!

När jag varit hemma har jag gjort en del. Som vanligt har jag sett på förbannat mycket film. Dessutom kom vännerna förbi och vi kollade på ännu mer film. Bästa filmen, hittills, är brokeback mountain. Igår var det grabbgänget som träffades igen, vilket var alldeles för länge sedan. Men vi drog och käkade på Pråmen, en jävla båt som ligger och guppar i klarälven, som egentligen är en resturang. Det blev kycklingfilé, salsasås och vitlökspotatisgratäng. Divine. Kvällen slutade med att vi drog hem till Johan och kollade på champions league och avrundade det hela med intro-tävling. Jag hamnade på en stabil andraplats efter giganten David.

Karlstad, jag har verkligen saknat dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback