Tisdag

Hjälp!

Jag har insett det nu. Jag börjar bli tjock. Och riktigt otränad. Har dragit igång och börjat spela innebandy igen i Hälsinggårdens AIK och är nyss hemkommen från en sådan träning. Jag är helt trasig. Jag har ont överallt, och huvudvärken är enorm. Svetten bara rinner. Det hela började en aning alternativt och det är väl det som har gjort att jag är så sjukt slut. Vi började innebandyträningen med en timme boxning. Shit i helvete. Mina axlar känns inte som mina axlar längre. Jag tror inte jag har några kvar.

Men jag tackar den här träningen. Äntligen inser jag att jag måste sluta vara så onyttig som jag är och börja träna mer. Jag vill tillbaka och vara lika fit som jag var i somras. Hell, då var ju milen ingenting. Nu skulle det ta en halv dag.

Dagens Låt:
Natalie Imbruglia - Torn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback