Ett försök till.

Jag har beslutat mig. Jag ska göra ett försök till med denna så kallande bloggverksamhet.

Idag ringde klockan kl. 8. Jag klev ur sängen kring nio och insåg att sommarvärmen har kommit till byn, hela -11 grader så det blev att smörja in sig med lite sololja, vaniljdoftande till och med, och slänga på sig ett linne och badshorts och gå ut och känna UV-strålarna brännmärka min hud. Kanske dö på kuppen också, det blev bra.

Väl framme snackades det om Kuhn och någon tysk som avslutar sitt namn med ordet dag, på tyska naturligtvis. Halvt dåsande genom hela föreläsningen begrepp jag ändå vissa partier. Underbart, hemtenta kommer bli ett party! Uppsatsen skall skrivas på också och det görs med Krist. Vi ska skriva om Madagaskar och Lejonkungen och ondska och godhet och lite snällhet rent allmänt sådär. Båda dessa projekt ska vara klara till 17:e januari, och det ser jag faktiskt fram emot. Varför? Jo, 18:e ska jag nämligen till temple of art och plåga mig igen och denna gången sa jag slå på stort! Hela höger överarm ska gaddas till och nu har tatuerar-jocke varit så underbart snäll att han har skickat en första skiss till mig på hur den kommer se ut. Självklart delar jag med mig, men att sno bilden och fixa samma tattoo innan mig reslutar i hård bestraffning med taktfasta elchockar till testiklarna alternativt ögonen utifall du inte skulle inneha denna utväxt. Här är den iallafall:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback