Sommar für alles!

Tropisk hetta!

Man har intagit Forshaga city igen för att spendera många och långa sköna semesterdagar. (kan man säga att man har semester när man pluggar eller kommer det för alltid att kallas sommarlov? Sommarlov känns så... 90tal) Mycket Positivt finns att utvinna av detta. Min far, är precis som jag själv, omättligt generös och vill att man ska ha mer än vad man egentligen behöver (aktar mig själv högt). Så här kan man verkligen överleva.

Jag spelade bilbingo med Mamma och Morrrrrrmor igår. Förbannat skojigt och har man bara turen med sig så kommer man åka hem med pengar på fickan. Morrrrrrrrmor van 1250 bagis och det är ändå i underkant för vad man har möjlighet till att vinna. Flera sådana stunder läre det bli!

Idag fick jag samtal från polisen i Falun. Uppenbarligen har polisanmälan vi lämnade i september äntligen gått i kraft och det verkar som det kan sluta med rättegång. Elias kanske kan få sin ersättning, vilket jag för min gud hoppas på att han får. Hell, inte alla som vandrar runt med en plastbricka (?) för att hålla ihop nyckelbenet med. 

Jag får trevligt besök på lördag! Min darling kommer upp och håller mig underbart sällskap under några dagar! ser fram emot! 

Dett sitter jag och spelar om dagarna. Mitt lag heter Bristol Rovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback