Sammanfattande

Det har hänt lite saker den senaste tiden.

Lägenhetkoll och grubblande kring det, spelningar hit och dit, Milan fick äntligen sin revansch, uppsatsen finslipas, Ola satt sönder min mobil vilket resulterade i ny värsting osv.

Idag var jag iallafall nere på staden och skulle korrigera problemet jag ställdes inför efter onsdagens repning. Jag har haft stora problem med min gamla Nokiamobil och i onsdags kom då nådastöten. Jag frågade min italienska multiapa om han kunde ha min mobil i sin ficka då jag bara hade jeans och t-shirt på mig. Problemet är nämligen att varje gång den har utsatts för sådant tryck har det alltid resulterat i en ruta "Telefonen är spärrad". Så därför låg den nu i Billys jacka. Den la Billy på pallen i replokalen. Där satte sig Ola. När jag tog upp den så hade skärmen blivit helt fucked up och den var nu helt oanvändbar. Så jag åkte ner idag och införskaffade en ny. Jag hade två alternativ. Försäljaren sa att det var som att välja mellan fiat och BMW. Jag tog BMW:n.

Jag var för övrigt strålande lycklig igår :) Detta får säga allt.





För ca 50 minuter sen så erhöll vi terminens sista CSN. Det firar vi med denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback