Dessa jävla Schulmans.

Alex har jag varit otroligt trött på väldigt länge men nu börjar det överföras på hans fru, som klagar på att Martin Lidberg inte är någon kändis längre för att han slutat med brottning och inte längre är med i Let's Dance. Okej, hur blev då Katrin Schulman känd? Genom sin man kanske? Jag vågar påstå att hon är en D-kändis till och med, precis under alla bortglömda Big Brother-deltagare. Här kommer iallafall ett inlägg som bevisar hennes brist på total sinnesnärvaro och vettigt tänkande över huvud taget. Citerat Katrin Schulman:

"Varför knarkar folk på krogen? Är inte det dumt? Varför knarkar folk över huvud taget? Känns inte det så jävla passé? Jag tycker det är avtändande med folk som drar i sig linor för att festa och ha kul. Jag tycker det är smutsigt. Alla vet ju att man blir dum i huvudet av knark. Jag förstår att man snortar kokain för att man vill få bättre självförtroende. För att man vill känna sig som kung i en halvtimme. Men vill man ha en kille som leker allanballan? Som egentligen är en tönt. Hade knark inte varit skadligt hade jag varit den första att köra. Jag hade gått på amfetamin för då blir man assmal. Men det är inte värt det. Hellre mullis än knäppis."

Just det faktum att detta är publicerat i Sofi Fahrmans EGEN tidning (? vart är världen på väg, vart är aftonbladet påväg?) gör inte direkt att Katrin har trovärdighet nog att uttala sig om vilka som är kändisar eller inte. Dessutom så är det ju ganska trevligt att det numer är bevisat att hon faktiskt är den personen hon skriver om, dvs dum i huvudet.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med.

Postat av: Alexander

Instämmer, så jävla ledd på de där två.

2008-02-01 @ 15:50:08
URL: http://sheerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback